Monday, April 18, 2016

BAB LIMA: KISAH LAMA


“Hutang walaupun dah lapuk, tetap kena bayar.”

   Syikin sedang duduk di atas kerusi rajin, tiada papan untuk bersandar. Ruang bilik diterangi dengan warna merah jambu, cukup sesuai buat gadis sepertinya. Dia menatap cermin hias yang bersambung dengan meja mekapnya. Dalam keadaan bertelanjang bulat, Syikin menggetel manja puting kanannya. Tiada desahan, mukanya tenang saja. Dia terus menggetel lembut.


   Dari refleksi cermin, dia dapat melihat tubuh seorang jejaka sedang lena diulit mimpi. Sama seperti dia, lelaki tersebut juga dalam keadaan bertelanjang bulat. Hanya hamparan selimut merah nipis menutupi sebahagian tubuhnya. Syikin tersenyum, sudah menjadi tabiat Danial untuk tidur dalam keadaan begitu setiap kali mereka telah melakukan seks.

   Bosan menggetel putingnya, Syikin menggapai sikat yang berada di hadapannya. Dengan tenang, dia menyikat rambutnya yang serabai. Disebabkan rambutnya agak panjang, juga kerinting, lama juga masa yang diperlukan untuk menyikat rambutnya.

“Dah lewat ni.” Syikin berbisik pada dirinya sambil melihat jam yang tergantung pada dinding bilik tersebut. Rekaan jam tersebut ringkas sangat. Satu bulatan merah jambu menjadi bingkai jam tersebut. Tiada hiasan mewarnai paparan jarum melainkan nombor roman.

   Entah kenapa, pagi yang sunyi itu mengimbau kembali kenangan Syikin terhadap Farah. Sudah banyak kali dia cuba lupakannya tetapi ingatan tersebut makin utuh melekat. Kalau bukan sebab kejadian pada masa tersebut, mungkin Syikin tidak perlu berak di atas kerusi Farah waktu rehat semalam. Syikin masih ingat, walau sekeras mana dia cuba lupakannya.

“Farah, kau sure ke aku okay pakai macam ni?” Syikin bertanya pada Farah. Pada masa itu, umur mereka sudah mencecah 12 tahun. Syikin menggayakan baby t-shirt yang dibelinya secara senyap tanpa pengetahuan keluarganya. Warna merah jambu dengan sedikit corak perak yang dilekatkan pada permukaan depan baju menyerlahkan rupa bentuk badan Syikin yang sedang membesar.

“Okay je, lawa apa dengan kau.” Farah mencubit manja kedua belah pipi Syikin. Dia telah lengkap berpakaian kasual lengan panjang. Pakaian Farah tidak seseksi Syikin.

“Adik-adik abang ni dah siap ke belum?” Seorang lelaki berpakaian kemeja kasual melaung dari luar bilik persalinan. Tubuhnya tidak sasa tetapi cukup lampai.

“Jap, abang Jak. Dah nak siap.” Syikin menjawab girang. Dia tak sabar nak pergi ke majlis akhir tahun sekolah yang berlangsung di . Disebabkan rumah mereka berdua dekat dengan sekolah, mereka menaiki pengangkutan bas yang disediakan oleh pihak sekolah.

“Eh? Mana yang lain abang Jak?” Farah bertanya sebaik saja dia menaiki bas kecil yang tidak berpenghuni. Riak wajah Syikin juga berubah.

“Abang dah hantar semua, tinggal korang berdua je lagi.” Jak tersenyum sinis. Enjin bas dihidupkan.

“Alaaa, kenapa abang tak panggil kitorang?” Syikin mengajuk.

“Relax adik-adik abang, bukannya abang tak hantar. Ni pun abang tunggu korang tau.” Jak bersuara lembut. Walaupun rupanya tidak berapa laku, tetapi tubuhnya cukup memikat.

“Nah, minum ni dulu. Bagi hilang haus.” Jak menghulurkan dua kotak kecil Dutch Lady strawberry. Memandangkan mereka masih lagi budak sekolah, semestinya mereka menerima tanpa banyak soal.

“Jauh tak tempat tu dari sini, abang Jak?” Farah bertanya sebelum menghirup air kotak di tangannya. Jak tersenyum penuh makna.

“Jauh sikit je.” Jak membalas ringkas. Roda bas sudahpun berputar mengikut arah bas dipandu.

“Baju Syikin nampak lawa la.” Jak memuji. Tetek Syikin yang terserlah menaikkan gelora seks Jak.

“Haha, mana ada abang Jak. Saya biasa-biasa je lah.” Syikin tersenyum malu. Dia menghabiskan saki baki air minuman kotak yang berada di tangannya.

“Weyh, Syikin, ko tak rasa panas ke?” Farah mengibas bajunya yang nipis berulang kali. Sayang sekali, lurahnya tidak begitu kelihatan untuk dia paparkan keseksiannya.

“Aku rasa gitu gak.” Syikin membetulkan kedudukan teteknya berulang kali juga. Peluh mula keluar sakan dari celahan rongga badannya.

“Abang Jak, kuat sikit air cond.” Farah melaung. Jak masih lagi tersenyum.

“Okay, jap ye.” Jak menaikkan tahap sejuk penghawa dingin di dalam bas. Tanpa Farah dan Syikin sedar, bas yang dipandu menghala ke arah lain.

“Farah, asal aku rasa panas bawah ni?” Syikin memegang celah kelangkangnya. Dengan sentuhan tangannya, dia mula merasa sedap. Dia ingin menggosok tetapi risau apabila diperhatikan oleh Farah.

“Entah, aku pun rasa panas semacam.” Farah mula mebongkokkan badannya. Tangannya sedang mengusap manja pepeknya yang masih bergetah dara. Dengan posisi tersebut, perbuatan Farah tidak disedari oleh Syikin.

“Aku rasa nak kencing.” Syikin mengadu. Tanpa menghiraukan Farah, dia menggetel pukinya. Nikmat melancap yang tidak diketahuinya mula diraih.

“Emphh.” Farah mengerang kesedapan. Dia sudah tidak menghiraukan keadaan Syikin, alur pepeknya diusap perlahan berkali-kali. Dalam masa yang sama, Syikin makin ligat mengusap pepeknya juga.

   Kali pertama melancap memang bermakna, ditambah dengan nafsu berahi yang datang tanpa diduga. Jak yang memandu dari tadi hanya tersenyum mendengar desahan suara nikmat mereka. Dia yakin budak-budak tersebut makin hanyut memandangkan tiada soalan terpacul tatkala bas yang dipandunya melalui kawasan ladang kelapa sawit yang terbentang luas di kiri kanan mereka.

“Farah.” Syikin melihat aksi Farah menggesel pepeknya dari sebalik helaian kain yang mula lembap kesan air berahinya sendiri. Farah mula mengangkang sedikit, memberi ruang buat dirinya untuk melancap dengan lebih khusyuk.

   Roda bas berhenti berputar, enjin dibiarkan hidup. Sekeliling bas tersebut hanya dikelilingi pokok kelapa sawit yang tak terkira bilangannya. Jak memaksimakan penghawa dingin, dia tahu mereka bakal beraksi agak lama pada malam itu.

“Dua biji.” Jak melihat bilangan pil di tangannya sebelum menelan. Dia minum sedikit air dari botol mineral untuk melancarkan perjalanan pil-pil tersebut ke dalam perutnya. Koneknya mula rasa kebas serta-merta.

“Memang kuat ubat ni.” Jak membuka zip seluarnya. Disebabkan dia tidak mengenakan langsung seluar dalam, koneknya terus memacak keluar. Jak menanggalkan terus seluarnya, bajunya juga ditanggalkan.

“Adik-adik abang okay tak ni?” Jak menghampiri mereka dalam keadaan berbogel.

“Abang Jak.” Farah menutup kembali kangkangnya. Walaupun masih dialuti gelora nafsu, dia cuba menahannya.

“Kenapa abang tak pakai baju?” Farah terbeliak melihat konek Jak. Baginya, ini kali pertama dia melihat konek lelaki terpacak tegak.

“Abang rasa panas tetiba.” Ringkas saja Jak berkata. Matanya tertumpu pada syikin, budak belasan tahun tersebut sedang terlalu asyik menggetel biji kelentitnya sehinggakan dia tidak perasan apa yang berlaku di sekelilingnya.

“Syikin.” Farah memanggil perlahan. Tangannya menekan celahan kangkangnya. Dia berharap dengan cara itu dia dapat menyekat sensasi luar biasa yang dirasainya tadi.

“Shhh.” Jak mencium lembut bibir Farah. Jari-jemarinya menggesel manja kelangkang Farah yang sudah basah. Farah cuba menghalang tetapi dia juga hanyut dalam panorama seks ini.

“Takder lagi rupanya.” Jak mengeluh hampa. Baru saja dia ingin meramas tetek Farah tetapi apakan daya, dada Farah umpama papan. Jak mengenakan satu ciuman perancis yang cukup hebat. Lidah Farah dihisapnya sekuat mungkin sambil tangannya menggetel rakus biji kelentit Farah yang tersembul keluar.

“Ermph!” Farah mendesah kesedapan. Celah kelangkangnya makin basah. Tanpa disedarinya, air kencingnya berderai dengan klimaks yang memuncak. Kedua belah lutut Farah terketar-ketar macam dikenakan renjatan elektrik.

“Ahh!” Farah mengerang lagi. Kelentitnya masih digetel walaupun dia sedang melepaskan air nikmat. Kangkangnya dibiar terbuka luas. Dalam keadaan berpakaian, bau hancing mula menusuk hidung.

“Hisap.” Jak memberi arahan pada Farah. Koneknya yang dari tadi terpacak tegang disuakan pada bibir mulus Farah. Sayang sekali Fatah terlampau penat untuk menyedari konek Jak.

“Dah lunyai budak ni.” Jak mengeluh. Muka Farah tersembam pada tempat duduk bas. Pepek Farah pula sedang asyik membasahi lantai bas.

“Abang.” Syikin berusara perlahan. Jak memalingkan pandangannya ke arah Syikin.

“Wow.” Jak tak percaya dengan apa yang dilihatnya. Baju Syikin sudah diangkat hingga menampakkan teteknya yang sedang membesar. Seluar yang dipakai Syikin dilondehkan ke paras lutut, begitu juga seluar dalamnya.

“You are so slutty, you know that?” Jak berkata dengan penuh turaja. Syikin sedang asyik menggetel biji kelentitnya sambil tangan yang sebelah lagi memainkan puting teteknya yang sudah tegang.

“Ermph.” Syikin tidak membalas soalan Jak. Dalam posisi mengangkang, Syikin seakan menggoda Jak apabila pepeknya disuakan secara terus pada wajah Jak. Linangan air berahi membasahi pepeknya hasil gosokan pada biji kelentit.

   Syikin sebenarnya tidak sedar Jak sedang memerhatikannya. Dia juga tidak berniat ingin memanggil Jak. Apa yang dia tahu, aksi romen Jak dan Farah sememangnya menaikkan nafsu berahinya. Dengan sedikit pengetahuan blue yang ditontonnya, Syikin berada pada posisi yang paling menghairahkan.

“Jangan gerak.” Jak meletakkan kepala koneknya agar selari dengan gua berahi Syikin. Syikin tersentak apabila kedua belah tangan Jak mengangkang luas pehanya.

“Abang, jangan bang.” Syikin dah mula cuak. Lagi-lagi apabila pepeknya dapat merasa sentuhan kepala konek Jak. Dia tahu perempuan akan mengandung sekiranya mereka melakukan seks.

“Shhh” Jak cuba menenangkan. Koneknya sudah mula menekan pepek Syikin. Ketat. Jak tersenyum, ini bukan kali pertama baginya.

“Zup!” Selaput dara Syikin dirodok konek Jak. Syikin menjerit kesakitan.

“Syikin, kenapa ni?” Farah mula bangun perlahan-lahan tatkala mendengar Syikin menjerit. Dengan minda masih disaluti nikmat dilancap, Farah melihat kelibat Syikin.

“Darah.” Farah tersentak. Pepek Syikin yang masih rapat mengeluarkan darah tanpa henti membasahi konek Jak yang terpacak tegak.

“Relax sayang.” Jak cuba menenangkan tetapi kesedapan yang dirasai koneknya menghilangkan pertimbangannya di dunia realiti. Salur pepek Syikin berdenyut-denyut menekan koneknya.

“Arggh!!!!!” Syikin menjerit sakit apabila Jak mula mendayung. Farah mula merasa takut melihat riak wajah Syikin yang menahan kesakitan. Tanpa berfikir panjang, Farah berlari keluar dari bas.

“FARAH!! Jangan tinggalkan aku!!” Syikin merayu meminta simpati Farah tetapi langsung tak dilayan. Jak yang kesedapan terus mendayung tanpa menghiraukan Farah yang sudah berlari keluar dari bas.

“Kau…Arghh!!” Syikin terus menjerit.

   Farah terus berlari membelah ladang kelapa sawit yang tidak terhingga bilangannya. Lenguh, Farah bersandar pada salah satu pokok kelapa sawit. Dia mengambil nafas sebentar sebelum melihat arah dia berlari tadi.

“Syikin.” Farah bersuara perlahan. Air matanya mula berderai.

“Aku kena mintak tolong.” Farah segera memeriksa poket seluarnya. Bonjolan segi empat terasa, bukti telefonnya masih berada di sisi.

   Farah melihat senarai nama pada contact yang panjang, dia sendiri tak pasti siapa yang dia harus hubungi. Nak harapkan ibu bapanya, mereka mesti tengah asyik dengan kerjaya masing-masing. Setelah puas membelek, Farah menekan nama yang ingin dipinta bantuan.

“Hello, Alep.” Farah bersuara sebaik saja panggilan berjawab. Suara sepupunya kedengaran membuatkan Farah menangis.

“Tolong aku.” Itu kata-kata yang terpacul dari bibir mulus Farah apabila ditanya kenapa dia menangis.

“Ahh.” Syikin mengerang kesedapan. Sakit yang dirasai tadi mula bertukar rasa. Jolokan konek Jak diterimanya dengan padu.

“Lagi.” Syikin merayu apabila Jak berhenti mendayung. Tangannya meraba konek Jak yang sedang berada dalam kemutannya. Keras.

“Bukak ni.” Jak memberi arahan sambil menanggalkan baju T yang dipakai oleh Syikin. Bra kanak-kanak yang dipakainya juga ditanggalkan. Puas dengan apa yang dilihatnya, Jak menjilat tubuh Syikin yang bertelanjang penuh macam dirinya.

“Erm.” Desahan Syikin berterusan. Sambil asyik menikmati guanya dirodok, jilatan Jak pada putingnya yang tegang menambahkan lagi ransangannya.

   Adegan seks diteruskan berulang kali sambil Jak meneroka seluruh anggota tubuh Syikin. Pepek Syikin yang ketat mula terasa longgarnya kesan asakan tanpa henti dari Jak. Syikin mula tercungap-cungap tetapi tanda-tanda Jak akan pancut masih belum kelihatan.

“Urghh.” Syikin mengerang perlahan. Dia sudah tidak ingat berapa kali dia klimaks, hanya dayungan konek Jak yang menerpa di ruang fikirannya. Dalam posisi doggy, Syikin merelakan teteknya dihenyak pada kaca cermin bas.

“Dik, abang nak pancut dah ni.” Jak bersuara. Syikin tidak membalas. Fikirannya terlalu asyik melayani konek Jak.

Spplurtt!!!

“AHHHH!!” Syikin mengerang kesedapan. Ledakan air mani yang panas menghentam ruang guanya bertalu-talu.

   Jak tersenyum puas, senyumannya memanjang ke telinga. Koneknya berdenyut kencang dalam kemutan pepek Syikin. Jak melihat tubuh Syikin yang hampir sepenuhnya bogel, sedikit rasangan dirasa tetapi dia terlalu penat untuk kali kedua. Dia memalingkan badan Syikin menghadapnya selepas menarik keluar koneknya.

"Thanks." Jak memberi ciuman lembut pada bibir Syikin. Tanpa disangka, Syikin membalas kembali ciuman lembut Jak.

"Sedap." Syikin tersenyum memandang Jak. Mereka berlaga hidung dengan manja diiringi tawa manja.

"JAK!!" Satu pekikan kuat kedengaran dari luar bas. Wajah Jak mula berubah pucat. Syikin pula terkial-kial, dia tak tahu apa yang perlu dibuat. Lampu suluh yang banyak menghala ke arah bas yang menjadi tempat senggama mereka.

"Lepaskan Syikin sekarang juga sebelum kami ambil tindakan keras ke atas kamu!" Satu suara memberi arahan dari hailer. Syikin mendapat satu idea.

"Okay, macam ni-" Sebelum Jak habis bersuara, Syikin menolak Jak ke tepi dan berlari keluar dari bas sepantas kilat. Jak yang terkapai-kapai tidak mampu berbuat apa-apa melainkan membiarkan saja ia berlalu.

"Tolong! Tolong saya!" Syikin berlari dengan saki baki pakaian yang masih menutupi tubuhnya. Dia disambut oleh seorang anggota polis yang bersedia dengan kain serap air yang agak labuh sebelum melitupi tubuh Syikin.

   Jak ditahan tak lama selepas Syikin berjaya diselamatkan. Selepas lengkap memakai pakaian yang disediakan oleh pihak polis, Syikin dibawa ke balai polis yang berhampiran dengan tempat kejadian. Di sana, Farah sudah menanti dengan Alep dan Suraya yang juga risau dengan keadaan Syikin.

"Kau bukan kawan aku dah!" Syikin menampar pipi Farah sebaik saja mereka bersua mata.

"Tapi Syi-"

"Kau DIAM!" Syikin memotong kata-kata Farah.

"Syikin, auntie mintak maaf bagi pihak Farah sebab dia buat Syikin-"
"DIAM!!" Syikin memotong juga kata-kata Suraya, ibu Farah.

"Aku benci kau!" Syikin cuba memukul Farah tetapi dihalang oleh Alep. Tangan Alep yang pantas memegang kemas pergelangan tangan Syikin.

"Don't do this, kau kawan dia." Alep bersuara lembut. Syikin terpana seketika dengan kemachoan Alep sebentar tadi. Selepas kembali sedar dengan alam reality, dia menarik kasar tangannya dari genggaman Alep.

"Syikin nak balik dengan abah syikin." Syikin bersuara sedikit perlahan. Suraya tahu kata-kaa itu ditujukan padanya.


"Biar auntie hantar okay?" Suraya cuba memujuk tetapi Syikin sudah mula berlalu pergi, tanda tidak mahu.

   Sejak malam itu, hubungan yang dibina bersama antara Syikin dan Farah makin retak walaupun Farah cuba membela dirinya. Walaupun Syikin menikmati kenikmatan seks tersebut, kematian abahnya secara mengejut selepas mendengar peristiwa Syikin dirogol menambahkan lagi kebenciannya pada Farah.

   Tanpa ibu di sisi yang sudah lama pergi ke liang lahad, Syikin tinggal bersendirian di rumah pusaka milik keluarganya memandangkan dia paling bongsu. Sesekali, abang dan kakaknya datang ke mari menjenguknya. Kehilangan kasih sayang yang dirasainya selama ini dari ayahnya, Syikin sering mencari salah Farah.

1 comment:

  1. Hi nama i syaref 25 tahun dari petaling jaya selangor. I mencari pasangan kekasih untuk dijadikan sebagai isteri sekali dara atau tidak saya terima jugaa.. harap ada yang sudi.. sila whatsapp nombor saya ni 01165170595

    Moga kita disatukan juga dengan jodoh

    ReplyDelete