Monday, April 18, 2016

BAB ENAM: PENGORBANAN YANG SIA-SIA


“Hati kalau dah sayang. Kentut pun bau wangi, begitu juga sebaliknya”

"Syikin, takder apa ke aku boleh buat untuk tebus balik salah aku?" Farah sedang menghadap Syikin. Dengan keadaan mereka berdua berpakaian sekolah lengkap, tiada siapa yang menghiraukan kehadiran mereka di perpustakaan sekolah.

   Susunan buku di rak yang padat jelas menunjukkan perpustakaan sekolah mereka menerima banyak memandangkan kesemua buku yang disusun masih lagi kelihatan baru bahkan macam belum pernah dibuka. Syikin dan Farah berada di sudut paling belakang sekali menjauhkan mereka dari golongan ulat buku sekerat dua yang sedang tekun menelaah.

"Aku dah jilat pantat kau, takkan kau takleh maafkan aku lagi?" Farah berkata lagi. Suaranya sedikit tinggi tetapi tidak disedari oleh pengunjung yang lain kerana jarak antara mereka yang agak jauh.

"Kalau bukan sebab kau, aku takkan sangap sampai macam ni!" Syikin meninggikan sedikit suaranya tetapi masih lagi dikawal agar tidak didengari oleh orang lain. Dia mengangkat sejenis alat kawalan kecil wireless yang mempunyai satu punat sahaja. Mungkin untuk on/off.

"Sekarang ni pun aku tengah pakai vibrator kau tahu tak!" Syikin memarahi Farah lagi. Tiada jawapan diberikan oleh Farah.

"Kau memang tak tahu betapa merananya aku sebab perangai selfish kau!" Syikin membentak lagi. Wajahnya sedikit merah menahan asakan vibrator di celah kelangkangnya.

"Aku korbankan dara aku untuk kau." Farah bersuara yakin. Syikin terpana seketika.

"Kau nak korbankan macam mana?" Syikin bertanya kehairanan. Farah mengangkat tangannya memberi isyarat pada seseorang di sebalik penjuru perpustakaan.

   Satu tapak kaki berjalan pantas menghampiri mereka. Alep memunculkan diri dari celahan susunan rak buku yang banyak bilangannya. Kehadiran Alep sedikit mengejutkan Syikin.

"Sini kan sekolah rendah, macam mana kau boleh masuk?" Syikin bertanya pada Alep yang selamba saja berada di situ dengan t-shirt tanpa kolar dan seluar trek sukan.

"Hey, ni port aku dulu, mestilah lepas." Alep berlagak poyo. Dia mengambil tempat di sebelah Farah dan segera menyentuh celah kelangkangnya. Alep tersenyum girang.

"Memang dah prepare nampak." Alep memperli Farah.

"Prepare apa?" Syikin yang kebingungan bertanya.

"Farah suruh aku pecahkan dara dia depan kau." Ringkas saja Alep berkata.

"Kenapa?"

"Sebab aku rasa ni je cara kau boleh terima aku balik." Farah bersuara lembut.

"Ahhh!" Satu erangan nikmat kedengaran dari arah kaunter. Syikin dan Farah saling berpandangan.

"Member aku tengah kongkek budak kaunter tu. Don't worry, perpustakaan ni aku dah booked untuk event ni je." Alep tersenyum bangga. Dia berdiri dan melondehkan seluar treknya. Koneknya yang terjuntai mula mengembang.

"Okay, aku tunggu je." Alep duduk di salah satu kerusi yang tersedia. Dia mengurut koneknya beberapa kali.

"Aku buat ni untuk kau Syikin." Farah menghampiri Alep. Dia menyelak kain birunya, burit dara terpapar berseri.

"Uish, tak pakai seluar dalam." Alep tersengih. Dia meluaskan sedikit kangkang pehanya.

"Pandang aku." Syikin bersuara. Farah kehairanan.

"Apa maksud kau?"

"Pandang aku sambil kau main." Syikin bersuara serius.

"Boleh ke?" Farah memandang Alep.

"Boleh je." Alep menjawab.

"Sini Farah.” Alep merangkul pinggang Farah.

“Ahh.” Farah menjerit kecil apabila didudukkan atas riba Alep.

“Aku rasa ada benda geraklah.” Farah cuba bangun tapi pinggangnya dipegang kemas oleh Alep.

“Jolok dia terus.” Syikin memberi arahan. Farah terkejut dengan ungkapan drastik Syikin. Belum sempat dia berkata apa-apa punggungnya telah diangkat.

“Dah basah, bolehlah ni.” Alep melihat lelehan air berahi Farah yang berada di atas ribanya. Koneknya yang disaluti sedikit lelehan air tersebut tegang mencanak penuh.

“Alep, tungg-”

“Arghh!!” Belum sempat Farah habis bercakap, dia sudah menjerit kesakitan. Darah merah pekat mengalir keluar dari pepeknya membasahi konek Alep yang menebuk pecah daranya.

“Urghhh!!” Tiada ungkapan yang dikatakan Farah melainkan reaksi wajah menahan kesakitan. Syikin tersenyum.

“Jangan gerak Lep.” Syikin memberitahu. Tangannya memegang gunting, entah dari mana dia rembat.

Syikin menggunting sedikit kain baju sekolah Farah di bahagian tengan. Dia kemudian mencarikkannya dengan penuh kasar. Perkara yang sama juga Syikin lakukan pada kain sekolah dan bra milik Farah. Farah yang sedang kesakitan langsung tidak dapat berbuat apa-apa.

“Sekarang baru betul.” Syikin tersenyum melihat keadaan Farah yang bertelanjang bulat dengan carikan baju di belakang badannya.

“Dah ke Syikin?” Alep mendengus kasar. Dia sudah tak dapat menahan diri lagi.

“Go on.” Alep terus mengangkat Farah dan merebahkannya di atas meja. Mujur meja tu cuma ada surat khabar dan buku, takderlah sakit sangat Farah rasa.

“Ahh! Ah! Ahh!” Farah menjerit berdayu-dayu bila Alep mulakan sorong tariknya. Reaksi muka Faraj yang pada mulanya seakan terpaksa berubah seakan dia menikmati dirinya dirogol.

“Pang!” Satu tamparan pedas hinggap di pipi Farah. Muka Farah berubah pucat.
“Seronok sangat nampak!” Syikin menjeling. Farah cuba mengekalkan wajah normal mukanya tetapi Alep terlalu asyik mendayung.

“Jangan diam je.” Alep meramas kedua belah tetek Farah. Erangan kesedapan terpacul keluar dari mulut Farah.

“Pang!” Satu lagi tamparan hinggap. Tamparan tersebut cukup kuat untuk menyedarkan Alep dari fantasinya.

“Bondage, I like it.” Alep menyambung kembali jolokannya. Dia terlalu sangap untuk duduk memikirkan perasaan mereka berdua.

Farah cuba menahan kembali tapi asakan jari jemari Alep pada putingnya dan lubangnya yang sendat dengan konek tidak mampu menahannya lebih lama.

“Ahhhh.” Farah sudah tidak dapat melawan kesedapan yang dirasanya.

“Babi.” Syikin makin geram dengan erangan Farah. Dia menampar lagi pipi Farah.

“Ah! Ahhh!” Farah sudah tidak peduli sakit ditampar Syikin. Dia terlalu asyik mengemut konek Alep.

“Aku benci kau!” Syikin menapar pipi Farah sekali lagi. Kali ni, tamparannya cukup kuat sehingga tersembur darah dari mulut Farah.

“Syikin, tunggu!” Farah yang tersedar cuba mendapatkan Syikin yang sudahpun meninggalkan tempat duduknya.

“Ahhh!” Farah menjerit kecil apabila tubuhnya dipusing. Dadanya yang pejal dilenyek pada permukaan meja.

“Lep, cukup Lep!” Farah melaung. Dia nak pergi dapatkan Syikin yang makin jauh meninggalkan mereka.

“Hssss.” Alep mendengus. Nafasnya tak ubah seperti kerbau marah. Dia terlalu khusyuk menerjah pantat Farah.

Farah cuba melepaskan diri daripada Alep tapi kesedapan disodok menguasai dirinya kembali. Perlahan-lahan, dia pun mula reda dengan apa yang diperlakukan ke atasnya. Niat asalnya untuk pergi mendapatkan Syikin hilang begitu saja.

Syikin yang baru hendak keluar dari perpustakaan menghentikan langkahnya apabila dia ternampak seorang lelaki bertubuh gempal sedang duduk menghisap rokok di atas kaunter dalam keadaan bogel. Entah kenapa matanya tertumpu pada konek lelaki tersebut yang masih lagi dalam keadaan stim.

“Dah habis ke?” Lelaki tersebut bertanya selepas perasan Syikin ada di situ.

“Tak, aku nak blah.” Syikin cuba berlagak sombong. Dia nak berlalu pergi tetapi dia teringat budak kaunter tadi.

“Eh, mana budak yang jaga kaunter tadi?” Syikin bertanya.

“Tu.” Lelaki tersebut melirikkan matanya di sebalik kaunter. Syikin menghampiri kaunter dan menjengukkan kepalanya.

Dari kaca mata Syikin, ada seorang budak sekolah sebaya dengannya yang terbaring lena di atas lantai. Kain sarungnya terangkat sehingga menampakkan alur pantatnya. Begitu juga dengan baju kurung uniformnya yang terangkat hingga menampakkan teteknya. Rambutnya yang panjang terbiar serabai menampakkan lagi suasana after sex.

“Budak india pun boleh tak larat ke?” Syikin terlepas cakap. Tapi apa yang berlaku memang pelik sebab budak yang terbaring di atas lantai dari keturunan india. Dalam pengetahuan orang Melayu, kaum India ialah kaum yang paling kuat main seks.

Tapi apa yang berlaku adalah sebaliknya, budak India tewas pada konek seorang lelaki melayu yang tidak bernama. Syikin mengintai konek lelaki tersebut sekali imbas, masih lagi mampu untuk teruskan permainan. Dia yang dah rasa berahi dari tadi mula memikirkan yang bukan-bukan.

“Aku Syam, kau?” Lelaki tadi bersuara setelah suasana bisu seketika. Syikin tersentak.

“Erm, Syikin.” Ringkas saja Syikin balas. Niatnya untuk berlagak sombong hilang begitu saja.

“Lawa nama tu.” Syam memuji.

“Mekasih.”

“Aku dengar kau kena rogol aritu.” Syam cuba melanjutkan perbualannya. Muka Syikin berubah merah.

“Habis kau ingat aku nak lah kena rogol haritu!?” Syikin mula bengang. Wajahnya yang merah sebab malu kini menjadi merah sebab marah.

“Taklah, aku nak tau konek perogol tu besar macam ni tak?” Syam menunjuk jari ke arah koneknya. Syikin tergamam. Riak muka Syam pula selamba saja.

“Aku rasa kau punya lagi besar.” Syikin menjawab perlahan.

“Haha.” Syam tergelak kecil.

“Asal kau gelak?” Syikin bertanya serius.

“Aku rasa orang yang rogol kau tu takder perempuan nak main kut.” Syam terus gelak.

“Aku jadi mangsa tau tak!” Syikin menengking Syam. Tak sangka dia orang di hadapannya hanya gelakkan peristiwa trauma dia.

“Rilek, aku tak maksudkan nak ketawakan kau.” Syam menghisap punting rokoknya sampai habis sebelum menekan saki bara ke batang koneknya. Syikin terkejut melihat tindakan drastik Syam.

“Apasal kau buat camtu?”Syikin yang masih terkejut terus bertanya.

“Konek aku kuat.” Selamba saja Syam menjawab. Syikin melihat konek Syam dengan teliti, ada banyak kesan terbakar.

“Kalau kau nak, sentuh je lah.” Syikin tersentak dengan pelawaan Syam.

“Tak sakit ke?” Syikin bertanya lagi. Syam sekadar ketawa.

“Kalau nak tau, kau peganglah sendiri.” Dorangan Syam membuatkan Syikin akhirnya menyentuh konek Syam. Rasanya kasar dan agak panas. Dia yakin yang konek Syam lagi besar dari konek perogolnya haritu.

“Ahhh!” Erangan Farah mematikan perbualan mereka berdua.

“Jom kita keluar dari sini.” Syikin mengajak.

“Habis, sapa nak jaga pintu?” Syam membalas.

“Biar je lah.”

“Lagipun apa aku dapat kalau ikut kau?” Syam cuba memancing Syikin.

“Erm.”

“Erm?” Syam mengajuk ayat Syikin.

“Apa kau nak?” Syikin mengalah. Dia tak tahu apa yang nak dicakap.

“Bagi aku pancut, budak ni punya pantat takleh pakai.” Syam menjawab selamba.

Syikin terdiam. Dia sendiri tak pasti nak buat lagi ke tak. Pengalaman dalam bas haritu memberi kesan yang dalam padanya. Tapi konek Syam juga boleh tahan besar, dia pun bercadang nak merasa.

“Kau nak pancut je kan?” Syikin cuba mendapatkan kepastian.

“Yup.” Syam bersuara tenang.

“Kalau aku guna tangan pun bolehkan?”

“Kalau kau boleh.” Syam ketawa.

“Okay, aku boleh bagi kau pancut.” Muka Syikin dah makin merah.

“Jap, aku pakai baju aku.” Syam pergi ke sebalik kaunter. Dia memperbetulkan pakaian budak yang dijoloknya tadi sebelum disandarkan pada salah satu kerusi di situ. Setelah menyarungkan singlet dan short pant yang dipakainya, dia terus menerpa Syikin.

“Okay, jom.” Syikin bergerak keluar dari perpustakaan diikuti Syam. Syam memastikan pintu telah disetkan pada auto-lock sebaik saja pintu berkatup rapat. Farah dan Alep yang masih lagi seronok beradu cinta tidak sedar pemergian mereka berdua.

“Kau nak buat kat mana?” Syam bertanya selamba. Syikin blur sekejap, dia pun tak terfikir sejauh tu.

“Erm..”

“Parent kau kisah tak kau balik lambat?” Syam bertanya lagi sekali. Syikin dah mula confuse nak jawab yang mana satu.

“Aku yatim.” Ringkas saja jawapan Syikin. Tanpa diduga, Syam segera memeluknya erat.

“Sorry.” Entah kenapa, kata-kata Syam menenangkan Syikin. Ditambah lagi dengan kehangatan pelukan yang diterimanya, cinta Syikin terhadap Syam berputik.

Syam mengajak Syikin ke kedai runcit sebelum pergi ke rumah Syikin. Banyak minuman tenaga yang Syam beli selain kondom dan beberapa alatan lain. Syikin yang sekadar melihat sudah mula gabra dengan apa yang bakal terjadi malam nanti.

“Kenapa banyak sangat air ni kau beli?” Syikin mengangkat tinggi sedikit plastic yang berada di tangannya.

“Ni untuk kau la.” Syam menjawab selamba.

“Eh? Apasal lak?”

“Nanti kau faham.” Syam membalas selamba. Mereka terus berjalan hinggalah sampai ke perakarangan rumah Syikin.

“Weyh, tunggu jap.” Syikin menahan Syam dari terus mara.

“Kenapa?”

“Tu kereta abang aku.” Syikin bersuara rendah.

“Kau nak aku masuk ikut tingkap ke?” Pertanyaan Syam mengejutkan Syikin.

“Kau seyes la?”

“Aku boleh je.” Syam tersengih. Syikin yang dari tadi nak merasa konek Syam makin teruja dengan plan Syam.

“Okay, kau masuk ikut tingkap belakang sebelah kanan tau. Nanti aku unlock tingkap tu.” Syikin menunjukkan bahagian yang perlu Syam lalui.

“Kay, barang ni kau bagi aku bawak. Nanti kantoi ngan abang kau lak.” Syam mengambil beg plastic yang berada di tangan Syikin.

“Aku gerak dulu.” Syikin baru hendak melangkah bila Syam menarik lengannya secara rakus. Satu kucupan diberikan pada pipi.

“Kau terlupa ni.” Itu saja yang Syam katakan. Syikin makin berahi dengan tindakan agresif Syam. Dengan nafsu membara, dia melangkah pulang ke rumah.

“Syikin, lambat balik harini.” Suhail, abang sulong Syikin sedang duduk berehat di ruang tamu sambil menonton televisyen. Badannya agak kurus tetapi tinggi lampai. Dengan kaca mata nerd yang dipakai, dia kelihatan seperti budak lepas U yang memegang sijil tinggi.

“Lepak kat library tadi, mana kaklong?” Syikin cuba menukar topik. Kaklong yang dimaksudkan ialah isteri Suhail.

“Dia tengah kerja, kau ada nak gi mana-mana tak harini?” Suhail bertanya balik. Syikin yang baru saja naik tangga terpaksa matikan langkahnya.

“Tak rasa, Syikin rasa nak rehat je kut.” Syikin membalas ringkas. Risau juga dia kalau Syam dah bosan menunggu di luar.

“Kalau kaklong kamu datang, bukak pintu. Along nak tido jap.” Suhail membetulkan posisi badannya di atas sofa.

“Tengok la kalau Syikin tak tido.” Suhail tak menjawab, dia dah mengantuk rasanya. Syikin mengukir senyuman, abangnya memang biasa tidur mati. Dia segera berlari ke biliknya di tingkat atas.

“Panjang kau borak ngan abang kau.” Syam berkata sebaik saja dia naik ke bilik Syikin.

“Bese la, abang mithali.” Syikin gelak sendiri. Syam berlagak selamba je.
Syam melihat sekeliling bilik Syikin yang baginya agak simple dan kosong. Sepanjang pengalamannya pergi ke bilik perempuan, ini kali pertama dia pergi ke bilik yang agak kosong dari segi hiasan. Yang ada hanyalah katil, rak pakaian dan meja belajar.

“Kau takder patung?” Syam bertanya. Dia mengambil tempat duduk di atas katil Syikin yang bersaiz single.

“Patung? Patung apa?” Syikin bertanya kehairanan.

“Patung macam teddy bear gitu.”

“Ohh, abah tak bagi simpan dah. Dia kata aku dah besar.” Syikin mengambil tempat duduk bersebelahan Syam. Syam segera memegang tetek kiri Syikin.

“Tak cukup besar lagi.” Syam tergelak.

“Kau ni jahat la.” Syikin memukul manja bahu Syam.

Kata-kata manis yang digunakan oleh Syam benar-benar mencuit hati Syikin. Dari setiap patah kata yang diungkap oleh Syam, Syikin makin tertarik dengan lelaki di hadapannya. Tanpa memikirkan apa yang bakal berlaku, Syikin sudah bersedia untuk dijolok kali kedua. Dan kali ini, atas kerelaannya sendiri.



No comments:

Post a Comment