Tuesday, April 12, 2016

BAB EMPAT: HATI BUSUK


“Kalau kau disayangi, ada yang membenci.”

Hanum sedang duduk di atas ruangan sinki yang berjubin. Dengan baju kurung sekolahnya, gayanya tak ubah macam budak hipster baru nak up. Tangannya terlalu asyik menaip sesuatu pada telefon pintarnya. Sesekali, dia menggaru pepeknya dari luaran kain biru muda sebelum menciumnya. Habit lama, susah nak tinggal.


   Kedengaran juga suara erangan dari salah satu jamban yang berkunci. Hanum kenal sangat pemilik suara tersebut, Farah. Suara Vic juga mencelah kadang-kadang, menikmati pepek Farah rasanya. Bukan Hanum tak tahu, Farah pandai jaga badannya, dia sendiri pun banyak belajar dari Farah.

“Diam sikit, korang main bising sangat lah.” Hanum melaung. Farah dan Vic ketawa kecil di sebalik dinding konkrit.

“Okay babe, thanks.” Vic melaung. Satu tamparan pedas kedengaran. Hanum tergelak kecil. Dia tahu Farah dah mula naik angin.

“I’m your babe, fucker!” Farah melenting.

“I know baby, but she’s a babe too.” Vic cuba membela dirinya. Farah mendengus.

“Hanum, kau bagi caj 5 kali ganda kalau dia nak!” Farah melaung. Hanum cuma tergelak.

“Okay dear.” Hanum membalas.

“Vic, jangan marah I tau lepas ni.” Hanum berkata lagi. Vic tidak menjawab. Bunyi konek berlaga dengan pepek berkumandang kembali.

“Dorang ni, nak main, main je lah.” Hanum mengomel sendirian. Tangannya kembali menekan skrin telefon bertalu-talu.

   Hanum terdengar bunyi tapak kaki menghampiri. Dari anggapannya ia lebih dari seorang. Hanum segera berlari lalu mengetuk pintu bilik air tempat Vic dan Farah beradu berahi.

“Ada orang datang.” Hanum separuh berbisik. Vic menghentikan dayunannya.
“Okay.” Farah membalas. Hanum kembali duduk sambil bermain telefonnya. Tiada apa yang perlu dirisaukan lagi.

   Dua orang pelajar perempuan melangkah masuk ke dalam tandas. Hanum kenal sangat mereka berdua. Zurina, gadis melayu kuning langsat yang manis berpakaian lengkap baju kurung sekolah menengah harian dengan tudung singkat ala-ala samseng. Tubuhnya ala kadar saja, ada sedikit bukit jika nak dibandingkan dengan Farah walaupun muka tak berapa berseri. Cukup besar untuk budak yang sama umur dengannya. Tapi dia langsung tak terkesan sebab teteknya lagi besar.

   Seorang lagi pelajar di belakangnya memakai pakaian seragam sekolah non-muslim. Skirtnya sangat pendek sehingga terserlah peha gebunya. Dadanya sedikit gebu tetapi masih belum layak untuk menandinginya. Bee, budak perempuan cina itu juga dikenalinya walaupun tak serapat mana. Wajah Bee boleh dikira lawa tetapi jerawat pada mukanya menutup kecantikan aslinya.

“Tukar taste ke?” Hanum menegur. Zurina memandangnya sambil mengukir senyuman.

“Kau je rupanya, risau lak aku tadi.” Zurina tidak menjawab persoalan Hanum. Dia memalingkan wajahnya ke arah Bee.

“Give me your panties.” Zurina memberi arahan. Wajah Bee berkerut.

“Depan dia?” Jari telunjuk Bee menunding Hanum. Zurina ketawa sinis.

“Bee darling.” Zurina menanggalkan tudung singkatnya. Rambut hitam pekat terjurai di atas bahunya.

“She’s one of us.” Dagu Bee dipegang lembut. Zurina memberi satu kucupan. Tangannya yang lagi satu menekan lembut celah kelangkang Bee.

“But..urghh.” Bee cuba menolak lembut tetapi mengalah dengan rela. Dia membalas kucupan Zurina dengan lebih kasar. Badan Bee ditolak kasar menghempap dinding tandas.

“Uissh…ganas.” Hanum menggigit bibirnya lembut. Teransang juga dia dengan aksi lesbian berdua ni. Bunyi cipap berlaga dengan konek kedengaran kembali. Agaknya mereka dah tahu line clear.

“Hanum, care to join us?” Zurina menunjukkan air berahi Bee yang meleleh di jari-jemarinya. Bee sudah terduduk di lantai dalam keadaan separuh mengangkang. Kalau tidak kerana panties yang diturunkan ke paras peha, mesti dia sudah kangkang penuh. Nafasnya pula tercungap-cungap. Terlalu cepat dia capai klimaks, standard budak baru.

“I prefer batang.” Hanum menjawab. Bibirnya terasa kering pula, dia menjilat rekahannya berulang kali. Zurina tersenyum melihat perbuatan Hanum. Air berahi Bee dijilatnya hingga licin.

“You sure?” Zurina mengangkat kain biru Bee yang menutupi pepeknya yang sedang berair. Bulu puki Bee yang tersusun rapi disuakan pada Hanum untuk tatapannya. Tidak cukup dengan itu, Zurina menanggalkan panties Bee dengan rakus. Kedua belah kakinya dikangkangkan seluas mungkin. Air berahi Bee kelihatan jelas keluar setiap kali Bee menarik nafas.

“Guess I’ll take a look.” Hanum akhirnya mengalah. Telefonnya disimpan di dalam poket sebelum dia menuju ke arah Bee.

“Smells good.” Hanum memuji Bee. Hidungnya hanya beberapa inci dari pepek Bee. Hanum tak melepaskan peluang menjilat pepek segar di hadapannya. Bunga pukinya juga masih cantik. Bee merengang manja setiap kali lidah Hanum menyentuh pepeknya.

“Makanlah betul-betul.” Zurina menolak keras bontot Hanum. Tak pasal-pasal muka Hanum menyembah pepek Bee. Erangan Bee pula semakin kuat. Kedua belah pehanya mula merangkul kepala Hanum. Tangannya pula meramas kasar rambut Hanum.

“Deeper..urghh...deeper.” Bee bersuara antara erangannya. Kesedapan dijilat mula dirasakannya. Rambut Hanum dimainkan sehingga serabut. Hanum terus menjilat. Dia mula suka dengan budak ni.

   Zurina mengunci pintu keluar tandas sebelum melondehkan kain sarungnya. Dia terdengar erangan kecil di sebalik bilik air yang berkunci. Tanpa perlu bertanya, Zurina dapat meneka empunya suara yang sedang asyik berdayung.

“Farah, kau tengah main dengan Vic lagi ke?!” Zurina separuh menjerit.

“Shit.” Vic separuh menjerit.

“ZURINA!!!” Farah menjerit di sebalik pintu. Zurina ketawa terbahak-bahak dengan reaksi Farah.

“Wait, we got more people here?” Bee mula sedar dari lamunan berahinya. Dia cuba menolak Hanum tapi kedua pehanya dipegang kemas. Lidah Hanum yang lincah membuatkan pepeknya berdenyut lagi pantas dari jolokan jari Zurina.

“Shhh baby, shhh.” Zurina memberikan satu ciuman Perancis pada Bee. Tangannya mengusap-ngusap tetek Bee dari lapikan baju sekolah yang dipakainya.

“Zurina!” Farah keluar dari tandas dengan muka merah. Kelakuan mereka bertiga langsung tidak memberi kesan pada Farah yang sedang menahan marah.

“Why so angry baby?” Zurina berkata manja selepas melepaskan kucupannya. Matanya sudah separuh terbuka menandakan dia sudah tidak dapat menahan ajakan berahi cinta.

“Vic dah pancut dalam pantat aku!” Farah mendengus kasar. 

“Well, sorry darling.” Zurina mula menanggalkan pakaiannya. Hanya panties dan branya saja yang masih melekat. Warna biru muda yang dipakainya pasti kelihatan lebih menggiurkan sekiranya dikenakan dengan warna merah garang.

“Wow!” Vic separuh menjerit tatkala dia keluar dari tandas. Pemandangan yang serba rare di hadapannya memang sukar untuk dibiarkan begitu saja.

“Bee, I never knew you are lesbian.” Vic berkata dengan gaya negro moden barat. Bee yang terlalu asyik menikmati jilatan Hanum langsung tidak menghiraukan pertanyaan Vic.

“She’s orgasm.” Farah berkata pada Vic apabila anak mata Bee mula tak kelihatan. Air liur meleleh perlahan keluar dari mulut Bee yang ternganga. Sekali lihat, mukanya tak ubah macam kena sawan.

“Now darling, spread your legs.” Zurina menekan lembut celah kelangkang Farah yang dilitupi kain sarungnya. Tanpa membantah, Farah mengangkat kainnya sebelum mengangkang seluas mungkin.

“No panties day ye.” Zurina tersenyum tatkala melihat pepek Farah yang dikelilingi rerambut.

“Salah ke aku tak pakai?” Farah masih lagi kelihatan bengang.

“Relax baby, now sit there.” Zurina mengarahkan Farah duduk di tempat Hanum duduk bermain telefon sebentar tadi. Setelah mengangkang seperti yang dipinta, Zurina menghampirinya.

“Hmmm, Vic, air you tak pekat macam dulu dah.” Zurina bersuara sinis. Jari telunjuknya menjolok manja pepek Farah.

“She’s so horny lately.” Vic menjawab ringkas. Dia kembali melihat aksi Bee dan Hanum, teringin dia nak join tapi dah banyak sangat dia pancut masa main dengan Farah tadi.

“Okay baby, I’ll start now.” Zurina menyedut sisa air mani Vic di pepek Farah.

“Urghh.” Farah hanya mampu mendengus. Kelembapan yang dirasainya makin menghilang. Seperti kebiasaan, kehebatan Zurina dalam menyedut segala air nikmatnya tak dapat disangkal. Vic pun kalah dalam aksi sedut-menyedut ni.
“Stop, stop, puki aku dah kering ni.” Farah menepuk kepala Zurina beberapa kali. Dia dah mula rasa ngilu dengan pepeknya, kering sangat.

“Banyak ni je?” Zurina kelihatan tidak berpuas hati. Dia menyedut sekali dua sebelum mengelap mulutnya.

“Kau ni hisap kuat sangat.” Farah membetulkan kain sarungnya. Zurina tidak melayan kritikan Farah, dia terus membogelkan dirinya. Pakaian seragamnya dilipat kemas sebelum dikepit di celah ketiak kirinya.

“Kau dah tak basah macam dulu.” Zurina cuba membela dirinya.

“Yalah sangat, darling, what about my pussy darling?”

“Still make me dry.” Vic menunjukkan koneknya yang lembik. Zurina hanya mampu ketawa.

“Okay, Hanum, get up. I want to have sexy time with my baby now.” Zurina menampar kasar bontot kanan Hanum.

“Dari dulu sampai sekarang kau ni memang suka style kasar, patut ramai sangat balak lari dari kau.” Hanum memperlinya. Dia mengesat lelehan air berahi Bee yang mengalir di bibirnya.

“Se-seven times.” Bee bersuara perlahan. Pehanya masih lagi dalam posisi kangkang. Kejang barangkali.

“Hmmm?” Hanum tertanya-tanya apa yang cuba disampaikan oleh Bee.

“You make me squirt seven times.” Bee mengulas lagi. Hanum tersenyum.

“Contact I nanti, you boleh ambik nombor I ngan Zu.” Hanum berkata. Dia sudah mula berkenan dengan Bee.

“Well, let see kalau dia still minat dengan you lepas I squirt ngan dia pulak.” Zurina ketawa. Dia mengangkat Bee yang sudah separuh kejang.

“Kau nak main lagi ke? Recess nak habis dah kut.” Farah menunjukkan anak jarum pada jam tangannya.

“So what? You wanna skip this heavenly sexual intercourse for some shitty education?” Zurina memapah Bee masuk ke dalam tandas yang digunakan oleh Farah dan Vic tadi.

“Well, that’s our top sucker.” Hanum memuji. Dalam sekolah ini, Zurinalah yang paling hebat menyedut air berahi perempuan. Ramai pelajar perempuan yang menjadi lesbian apabila terkena penangannya.

   Hanum tahu, kelebihan yang dimiliki Zurina bukanlah bakat semula jadi. Dia menghabiskan hampir dua tahun mempelajari ilmu batin ini dari arwah neneknya. Pada asalnya dia tidak berminat tetapi apabila tiada seorang pun ahli keluarganya yang sudi, Zurina mempelajari ilmu ini secara sembunyi tanpa pengetahuan ahli keluarganya yang lain.

   Setiap malam, puki neneknya akan dijadikan tempat latihan Zurina. Tujuan ilmu ini dipelajari hanyalah satu, untuk menghalang benih jantan dari bersenyawa dengan telur ovari perempuan. Malangnya, ilmu ini hanya berkesan sekiranya benih tersebut baru dilepaskan ke dalam saluran berahi wanita. Jadi, ia agak kurang popular dan mula pupus di kala pembangunan moden mula menempah tapak di nusantara.

   Bila nenek Zurina meninggal, ilmu yang dipelajari selama ni mula dijadikan mata pencarian pendapatan. Pada mulanya Zurina sekadar ingin menajamkan kemahirannya tetapi makin ramai pula pelanggannya yang berpuas hati dengan servis yang diterima. Tak sampai setahun, Zurina mula menerima tempahan menghisap pantat. Bukan apa, bila ada Zurina mereka boleh buat seks tanpa perlu sebarang kondom.

“I gerak dulu.” Vic merangkul lembut belakang Farah. Pipi kekasihnya dikucup perlahan.

“Okay you.” Farah memalingkan badannya sebelum mencium kembali pipi Vic.

   Pelukan manja dilepaskan, Vic membuka pintu tandas dengan berhati-hati. Sambil melangkah keluar, Vic melambai manja. Farah turut membalasnya. Rasa berat pula untuk melepaskan kekasih asmaranya pergi. Tapi apakan daya, masa terlalu cemburu dengan cinta mereka.

“Kau dah siap?” Hanum bertanya. Pakaian sekolahnya sudah kelihatan kemas berbanding tadi.

“Jap.” Farah membetulkan colinya. Sesekali kedengaran Bee mengerang kesedapan.

“Bee klimaks lagi ke?” Farah ketawa kecil.

“Entah, tadi pun dah banyak klimaks tu.” Hanum turut tergelak kecil.

   Setelah yakin tiada kesan asmara yang berbaki, Farah dan Hanum kembali ke kelas mereka. Kepulangan mereka ke kelas disambut dengan muka masam guru matematik mereka, Nora. Tubuhnya pendek tetapi bentuk badannya cukup menggoda. Lagi-lagi apabila mengetahui Nora merupakan janda tanpa anak, makin terserlah aura penariknya. Wajahnya ada sedikit iras cina dengan tahi lalat manis di bawah dagu kanannya. Dengan gaya urbannya, amat janggal sekali kalau pakaian fesyennya dikenakan dengan apa jua jenis tudung.

“You pergi mana?” Nora bertanya tegas.

“Tandas cikgu, ada masalah senggugut.” Hanum cuba berdalih. Nafas Nora direndahkan sedikit, setidaknya dia faham dengan situasi tersebut.

“Masuk, tapi sebelum tu.” Farah dan Hanum terhenti langkah. Apa lagi yang ingin disampaikan oleh janda sangap ni?

“Farah, sebelum you duduk, buang dulu tahi kucing atas kerusi you.” Seisi kelas ketawa mendengar arahan Nora terutamanya pelajar perempuan. Farah tidak mengeluh, bahkan dia tersenyum.

“Boleh cikgu.” Farah menghampiri mejanya. Hanum mengikut langkahnya dari belakang.

“Eh, Hanum, kau nak buat apa? Duduk je kat tempat kau.” Syikin, salah seorang pelajar perempuan dalam kelas tersebut menghalangnya.

   Hanum melihatnya beberapa kali, setelah diamati, dia tahu Syikin punya angkara tapi dia tiada bukti. Badan Syikin tidaklah begitu menggiurkan tetapi wajahnya cukup lawa jika nak dibandingkan dengan mana-mana pelajar di sekolah ini kecuali Farah. Kulitnya juga putih mulus, cuma tingginya yang agak lampai mengurangkan asset femininnya.

“Duduk je Hanum, tak susah pun kerja Farah.” Nora pula mengarahkan Hanum dalam lembut katanya. Hanum mula serba salah.

“Tapi, cikgu, kesian lak Farah sorang diri.” Hanum cuba memberi penjelasan.

“Rilek Num, kau duduk je.” Farah berkata lembut.

“Dengar apa Farah cakap tu, kau pergi je duduk.” Haslinda mencelah. Wajahnya yang hitam manis kelihatan gembira dengan ayat pujuk Farah. Tubuhnya langsing dan ramping. Rambutnya sedikit perang, mungkin kesan penggunaan hair dryer yang keterlaluan.

“Okay ye Farah?” Hanum cuba memastikan keadaan dulu. Farah sekadar mengangguk. Akur dengan situasi sekeliling, Hanum kembali ke tempat duduknya.

   Pembelajaran diteruskan seperti biasa tanpa mempedulikan perasaan Farah yang sedang berkecamuk. Tahi yang melekat di atas kerusi Farah langsung tak menyerupai tahi kucing, mustahil tahi kucing boleh sebesar ini. Perlahan-lahan, Farah menarik kerusinya keluar dari pintu belakang kelas. Setelah menukar kerusinya yang tidak dibasuh dengan kerusi lain di bilik stor, Farah kembali ke kelas. Hingga ke akhir pembelajaran, keadaan berlangsung seperti hari kebiasaan.

“Lawa kerusi, mesti sedih kalau ada kucing berak lagi kan?” Syikin menyindir dari mejanya. Sementara itu, pelajar lain sudah mula berasak-asak keluar.

“Kucing je pun.” Farah menjawab ringkas. Dia mengemas barangnya tanpa mempedulikan sangat kehadiran Syikin. Dia tahu, semua ini angkara Syikin.

“Cukuplah korang, aku tak faham kenapa korang selalu nak gaduh.” Hanum mencelah. Walaupun tangannya asyik bermain telefon, nada suaranya sediki tegas dari kebiasaan.

“Aku tak faham kenapa kau nak lepak dengan minah ni, dah lah pentingkan diri.” Haslinda pula mengambil giliran mencelah. Dari anak matanya, dia juga menyimpan dendam terhadap Farah.
“Kau lepak je ngan kitorang, aku kenal ramai lagi customer yang boleh bayar mahal kat kau.” Syikin cuba memancing Hanum. Tanpa mengendahkan ajakan Syikin, Hanum menghampiri Farah.

“Sorry babe, but I prefer this kind of life.” Hanum segera mencium pipi gebu Farah. Senyuman sinis terukir di bibir Farah. Malu mungkin. Terharu pun mungkin juga.

“You used to help me, aku tak nak lukakan kau.” Syikin berkata perlahan. Hanum tersenyum.

“So, keep it like that.” Hanum menepuk manja bontot Farah.

“Come on baby, kata nak practice petang ni.” Hanum berkata. Farah mengikutinya dari belakang tanpa berkata apa-apa pada Syikin mahupun Haslinda.

“Apasal bodoh sangat Hanum tu, patut dia join je kita dari betina sundal tu.” Haslinda mendengus marah.

“Biar je, ada masa kita kenakan betina tu nanti.” Syikin memandang tajam belakang badan Farah yang berlalu meninggalkan kelas.

   Dalam mereka mengumpat sesama sendiri, kelibat seorang pemuda sasa menghampiri dari belakang. Lengannya sedikit lebat dengan rerambutnya. Ditambah dengan kulit hitam manis menampakkan lagi sasanya. Wajahnya boleh dikatakan biasa-biasa saja tapi ototnya menyerlahkan ketampanannya.
“Got my mountains.” Kedua belah buah dada Haslinda diramas manja. Tersentak seketika, Haslinda kemudian mengukir senyuman.

“Azman.” Haslinda memegang tangan buah hatinya yang masih lagi asyik meramas buah dadanya.

“Betul sayang.” Satu kucupan mesra diberikan pada pipi Haslinda. Syikin hanya sekadar mampu menjadi pemerhati.

“You tau kan I pakai cup harini.” Haslinda menjentik manja hidung Azman.

“So, I takleh sentuh tetek baby I ke?” Azman soal mengejek.

“Nope, you can’t.” Haslinda ketawa.

“Well, I’m gonna eat your pussy anyway.” Gelak tawa mereka berdua mula berdekah. Azman mengangkat Haslinda beberapa kali sebelum memimpinnya keluar dari kelas.

“Bye Syikin, see ya tomorrow.” Haslinda melambai girang. Syikin hanya membalas dengan lambaian yang dipaksa. Begitu juga senyumannya.

   Syikin duduk bersendirian di dalam kelas. Hanya kerusi dan meja yang sudi menjadi penemannya. Dendamnya makin memuncak, fikirannya menumpu pada satu insan saja, Farah. Dia mesti dapatkan Farah, Dia mesti pastikan betina tersebut menderita.


No comments:

Post a Comment